ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΓΟΡΩΝ

Τι χρεώσεις παράδοσης ισχύουν για τις online αγορές?

Golden Bath διαθέτει τους παρακάτω τρόπους παραλαβής της παραγγελίας σας ανάλογα με την περιοχή η τον νομό.

⇒ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΑΤΤΙΚΗΣ.
→ Παραλαβή από κατάστημα
→ Δωρεάν Παράδοση (για αγορές άνω των 100€)
→ Με Πρακτορείο/Όχημα εταιρείας (για ογκώδη προϊόντα) δωρεάν άνω των 100€
→ ΕΛΤΑ (Πόρτα-Πόρτα) για μικροδέματα πχ μπαταρία κουζίνας/μπάνιου) δωρεάν άνω των 100€

⇒ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΛΛΑΔΑ
→ Δωρεάν έως πρακτορείο Αθηνών (για αγορές άνω των 300€)
→ Με χρέωση έως το πρακτορείο Αθηνών: οι χρεώσεις υπολογίζονται αυτόματα στο “ΚΑΛΑΘΙ/ΤΑΜΕΙΟ”
→ Με χρέωση έως τον προορισμό σας: οι χρεώσεις υπολογίζονται αυτόματα στο “ΚΑΛΑΘΙ/ΤΑΜΕΙΟ” (αφορά την παράδοση της παραγγελίας έως το πρακτορείο της περιοχής σας)

› Για την παράδοση της παραγγελίας στον χώρο σας θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον αντίστοιχο πράκτορα που θα σας γνωστοποιήσουμε μόλις η παραγγελία σας παραδοθεί στο εκάστοτε πρακτορείο.

› Σε κάθε άλλη περίπτωση η Golden Bath μπορεί να παραδώσει τα προϊόντα της παραγγελίας σας σε ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ της δικής σας επιλογής, για να μπορέσουμε να παραδώσουμε την παραγγελία σας σε πρακτορείο της δικής σας επιλογής επιλέξτε μία από της παρακάτω επιλογές.

→ Δωρεάν έως πρακτορείο Αθηνών (για αγορές άνω των 300€)

→ Μέχρι πρακτορείο Αθηνών για αγορές κάτω των 300€: οι χρεώσεις υπολογίζονται αυτόματα στο “ΚΑΛΑΘΙ/ΤΑΜΕΙΟ”

και στην συνέχεια γνωστοποιήστε μας στο πεδίο “Σημειώσεις παραγγελίας” το πρακτορείο που επιθυμείτε να παραδοθεί η παραγγελία σας.

Πόσες μέρες χρειάζονται μέχρι να γίνει η παράδοση

Τα προϊόντα που έχουν την ένδειξη »Παράδοση σε 1 – 3 ημέρες», δύναται να παραδοθούν σε διάστημα 1-5 ημερολογιακών ημερών, ανάλογα με την ιδιαιτερότητα των προϊόντων, καθώς και την ιδιαιτερότητα του μέρους αποστολής και αφορά το διάστημα από την ημερομηνία που θα φτάσει το προϊόν στην έδρα μας.

Ο χρόνος παράδοσης είναι κατά προσέγγιση και ενδεικτικός, αφορά αποκλειστικά εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα-Παρασκευή) και δύναται να διαφοροποιηθεί ανάλογα με τις συνθήκες και τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Η εταιρία Golden Bath, δε φέρει καμία απολύτως ευθύνη για πιθανές καθυστερήσεις στην παράδοση παραγγελιών που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητα της εταιρίας ή αφορούν περιπτώσεις ανωτέρας βίας, για παράδειγμα ακραία καιρικά φαινόμενα, απεργίες κ.α.

Ποια είναι η διαδικασία μετά την παραγγελία;

Αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία σας από το ηλεκτρονικό κατάστημα θα λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τα στοιχεία της παραγγελίας σας, στην συνέχεια θα πρέπει να γίνει έλεγχος διαθεσιμότητας,

Εφόσον το προϊόν είναι άμεσα διαθέσιμο από τον προμηθευτή η παραγγελία σας τίθεται αυτομάτως “Συλλογή Προϊόντων” και στην συνέχεια θα ενημερωθείτε με email η τηλεφωνικά για την πορεία της παραγγελίας σας.

Σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο από τον προμηθευτή μας
θα επικοινωνήσει μαζί σας εκπρόσωπος της εταιρείας μας για να σας ενημερώσει σχετικά με την κατάσταση, και εφόσον δεν μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε στο συγκεκριμένο προϊόν η εταιρεία μας θα σας επιστρέψει άμεσα το ποσό που καταβάλατε κατά την αγορά ακριβώς με τον ίδια τρόπο που κάνατε την παραγγελία σας.

Πού μπορώ να δω το ιστορικό των παραγγελιών μου;

Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα έχετε την δυνατότητα να δημιουργήσετε τον προσωπικό σας λογαριασμό κατά την επίσκεψη σας η κατά την διαδικασία ολοκλήρωσης της αγοράς στην σελίδα του ταμείου, αφού έχετε δημιουργήσει τον λογαριασμό σας μπορείτε να κάνετε σύνδεση με το όνομα χρήστη η το email και τον προσωπικό σας κωδικό στο πεδίο “Λογαριασμός” αφού συνδεθείτε μπορείτε να έχετε πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών σας, στις διευθύνσεις, στα στοιχεία σας καθώς και σε προϊόντα που μπορεί να τα έχετε ορίσει ως επιθυμητά/αγαπημένα.

Σε πόσες μέρες μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν?

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε εντός 15 ημερών και να ζητήσετε την αντικατάσταση του στις ακόλουθες περιπτώσεις:

(α) σε όλες τις περιπτώσεις, στις οποίες από λάθος μας σας έχει σταλεί άλλο προϊόν από αυτό που παραγγείλατε, υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν δεν έχει τοποθετηθεί.

(β) σε όλες τις περιπτώσεις, στις οποίες το προϊόν παρουσιάζει αισθητικό ή κατασκευαστικό ελάττωμα το οποίο καλύπτεται από την εγγύηση του προϊόντος. Σε περίπτωση που το προϊόν έχει τοποθετηθεί ή χρησιμοποιηθεί δεν επιστρέφεται εκτός αν παρουσιάζει κατασκευαστικό μη εμφανές ελάττωμα.

Στις περιπτώσεις (α) και (β), αφού παραλάβουμε και επιθεωρήσουμε το επιστρεφόμενο προϊόν, σας αποστέλλουμε το συντομότερο δυνατόν το σωστό προϊόν, αναλαμβάνοντας κάθε κόστος μεταφοράς, επιστροφής του παλιού και αποστολής του νέου προϊόντος. Έχετε επίσης τη δυνατότητα να ζητήσετε είτε την αλλαγή του με άλλο προϊόν, είτε την επιστροφή των χρημάτων που μας έχετε καταβάλει.

Τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε θα πρέπει να είναι σε κατάσταση όπως τα παραλάβατε, σε κλειστή συσκευασία. Είστε υπεύθυνοι για το κόστος επιστροφής των προϊόντων εκτός αν το προϊόν εμπίπτει σε θέματα εγγύησης λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος. Σε περίπτωση που ανοίξετε τη συσκευασία του προϊόντος, θα πρέπει να φροντίσετε να το επιστρέψετε σε άψογη κατάσταση, μαζί με όλα τα μέρη και τα εξαρτήματα από τα οποία αποτελείται. Συμφωνείτε να φροντίζετε την κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων από τη στιγμή που παραδοθούν σε εσάς μέχρι τη στιγμή που θα τα παραδώσετε στο κατάστημα μας.

Σε περίπτωση που το προϊόν επιστραφεί ελλιπές ή κατεστραμμένο, η εταιρία μας έχει το δικαίωμα να δεχθεί την επιστροφή και να ζητήσει αποζημίωση το ύψος της οποίας το ποσό καθορίζεται από την κατάσταση του προϊόντος και της συσκευασίας του.

Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 15 ημερών, τότε η εταιρία μας δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος. Σε κάθε περίπτωση το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκαπέντε (15) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται από την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται σε κάθε περίπτωση όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων.

Πριν από κάθε επιστροφή συνιστάται να προηγηθεί συνεννόηση με τον Υπεύθυνο Πωλητή e-shop της εταιρίας μας στο τηλέφωνο 210-80 37 697 ή με email στη διεύθυνση info@goldenbath.gr. η να συμπληρώσετε την φόρμα επιστροφής προϊόντων ΕΔΩ

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Ποιες μεθόδους πληρωμής δέχεστε?

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, η https://goldenbath.gr έχει ενσωματώσει πολλούς εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής, τους οποίους μπορείτε να επιλέξετε για την πληρωμή των αγορών σας, εφόσον είναι ενεργοποιημένη η επιλογής τους στην σελίδα checkout (Ταμείο) αμέσως πριν την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας

Στην goldenbath.gr δεκτές γίνονται οι Visa, Mastercard, Diners πιστωτικές κάρτες, οι Visa, Mastercard χρεωστικές κάρτες και οι Visa, Mastercard προπληρωμένες κάρτες καθώς και με χρήση του ηλεκτρονικού πορτοφολιού Masterpass. Εάν επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα, για ορισμένες από τις κάρτες αυτές έχετε τη δυνατότητα εξόφλησης του ποσού μέσω δόσεων (3, 6, 12, δόσεις) και φυσικά μέσο τραπεζικής κατάθεσης σε έναν από τους λογαριασμούς μας.

Τι ασφάλεια πληρωμών προσφέρει το κατάστημα σας?

Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών “Alpha e-Commerce” της Alpha Bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.2 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer – SSL).

Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.

Μπορώ να αγοράσω ένα προϊόν με δόσεις?

Η Goldenbath σας δίνει την δυνατότητα να κάνετε τις πληρωμές σας με Άτοκες δόσεις για την διευκόλυνση των αγορών σας. Αφορά τους πελάτες μας που δεν είναι σε θέση να καταβάλουν όλο το ποσό τοις μετρητοίς και που διαθέτουν πιστωτική κάρτα ώστε να προχωρήσουμε σε άτοκο διακανονισμό.

Έτσι με την υπηρεσία Golden Δόσεις πλέον όλοι μπορούν να κάνουν διακανονισμό με ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ, με την πιστωτική τους κάρτα, από 2 έως 12 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ και ισχύει για ποσά άνω των 600€. για να επωφεληθείτε από την αγορά προϊόντων με δόσεις από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα η Golden Bath έχει φροντίσει να σας ενημερώνει άμεσα όταν κάνετε προβολή ενός προϊόντος δίπλα από το κουμπί “ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ” Θα δείτε έναν πίνακα που σας υπολογίζει αυτόματα το ποσό του προϊόντος ανάλογα για το πόσες δόσεις θα θέλατε να το εξοφλήσετε, στην συνέχεια μπορείτε να προσθέσετε το προϊόν στο καλάθι σας και στην σελίδα “ΤΑΜΕΙΟ” να επιλέξετε των αριθμό δόσεων που εσείς επιθυμείτε. Διαβάστε εδώ περισσότερες πληροφορίες

Μπορώ να δω την κατάσταση της παραγγελίας μου?

Μπορείτε να κάνετε αναζήτηση την παραγγελία σας μέσα από την ειδική φόρμα
“ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ” που έχουμε υλοποιήσει, αφού έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας μπορείτε να εισέλθετε στην ειδική φόρμα και να ενημερωθείτε για την κατάσταση της παραγγελίας σας εισάγοντας τον κωδικό παραγγελίας και το email σας.

Το εταιρεία σας μπορεί να αναλάβει την τοποθέτηση ενός προϊόντος?

Φυσικά, η Golden Bath διαθέτει άμεση συνεργασία με έμπειρους και πιστοποιημένους τεχνικούς με κορυφαία ποιότητα εργασιών και υλικών, σας διαβεβαιώνουμε ότι η όλη διαδικασία εργασιών από τους τεχνικούς που συνεργαζόμαστε θα κυλίσει ομαλά από την αρχή μέχρι το τέλος.

Προσφέρετε άλλες υπηρεσίες?

Η golden bath προσφέρει μια πλήρης δέσμη υπηρεσιών για ξενοδοχεία, επαγγελματία και ιδιώτη.

αναλυτικότερα: Παρέχουμε μια πλήρη σειρά υπηρεσιών για την ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση ξενοδοχείων, ιδιωτών και επαγγελματιών.
Η εταιρία μας αποτελεί μια από τις πλέον αξιόπιστες και εγγυημένες επιλογές στο κλάδο αφού μπορεί να σας προσφέρει από εξειδικευμένα προϊόντα και υπηρεσίες μέχρι και την ανάληψη όλης της διαδικασίας της ανακαίνισης ενός οικοδομήματος. Διαβάστε περισσότερα εδώ