Συχνές ερωτήσεις (FAQ)

Test Page

Γενικές ερωτήσεις

Για την Εταιρεία

www.goldenbath.gr
To goldenbath.gr είναι ένα από τα μεγαλύτερα, ηλεκτρονικά καταστήματα ειδών υγιεινής και κουζίνας στην Ελλάδα, που αναπτύσσεται συνεχώς με στόχο να αποτελέσει την πρώτη επιλογή για έξυπνες, άνετες και ευχάριστες αγορές.

Η επωνυμία της εταιρείας είναι:
“Γκικοπούλη Γιονίλντα”, Με διακριτικό τίτλο “Golden Bath”

Έδρα:
Σισμανογλείου 19, 15235 Βριλήσσια

Τηλεφωνικό κέντρο: (+30) 210 803 7697 – 211 182 7303
ΑΦΜ:132596220, ΔΟΥ ΧΟΛΑΡΓΟΎ
ΑΡ Γ.Ε.ΜΗ:148755601000

10.000+ προϊόντα
Το goldenbath.gr διαθέτει σήμερα στα «ηλεκτρονικά του ράφια» περισσότερα από 10.000 προϊόντα από 50 brands+, σε 100 διαφορετικές κατηγορίες, προσφέροντας τις καλύτερες προτάσεις της αγοράς για το μπάνιο, την κουζίνα, την επιχείρηση. Έτσι, τώρα μπορούν όλοι να κάνουν τις αγορές τους από ένα εξιδεικευμένο e-shop, εύκολα, γρήγορα, οικονομικά.

Απευθύνεται στον σύγχρονο, ενημερωμένο και πολυάσχολο πελάτη, που αναζητά πολλές επιλογές για να διαλέγει πάντα την καλύτερη, άμεση πρόσβαση στα πιο καινούργια και δημοφιλή μοντέλα, ευκολία και ταχύτητα στις αγορές, βεβαιότητα ότι τα προϊόντα που αγοράζει πληρούν τις απαραίτητες προδιαγραφές και υποστηρίζονται σωστά, καλές τιμές και προσφορές, ασφάλεια στις συναλλαγές, σωστή ενημέρωση και βοήθεια σε ό,τι χρειασθεί, και βέβαια, ικανοποίηση και χαρά από κάθε αγορά.

Στόχος μας είναι να κάνουμε κάθε επίσκεψή σας στο goldenbath.gr μία ξεχωριστή εμπειρία, που να ξεπερνά τις προσδοκίες σας, από το πρώτο κλικ, μέχρι την παραλαβή. Γι’ αυτό εργαζόμαστε καθημερινά ώστε το goldenbath.gr:

Να έχει πάντα τα πιο καινούρια, αξιόπιστα, και δημοφιλή προϊόντα σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές
Nα είναι γρήγορο και πάντα διαθέσιμο
H πλοήγηση και οι αγορές να γίνονται με την ίδια ευκολία από τον υπολογιστή, αλλά και το Smartphone σας
Να έχει «έξυπνη» αναζήτηση με κείμενο και φωνή, αλλά και πολλά φίλτρα για σωστές και γρήγορες επιλογές
Να προσφέρει απόλυτη ασφάλεια στις συναλλαγές, όλους τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής – αντικαταβολή, πιστωτική & χρεωστική κάρτα, ταυτότητα πληρωμής, τραπεζική κατάθεση, PayPal και έως 24 άτοκες δόσεις
Nα σας δίνει πολλές επιλογές παραλαβής/αποστολής σε όλη την Ελλάδα
Με έξυπνους αλγόριθμους, να παρέχει εξατομικευμένες προτάσεις σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις σας και να προτείνει συμπληρωματικές ιδέες για αγορές.
Να σας δίνει χρήσιμες και ενδιαφέρουσες πληροφορίες στο ιδέες & λύσεις
Να είναι πάντα δίπλα σας για εξυπηρέτηση και βοήθεια, στο τηλέφωνο, ή το e-mail, για τα καθημερινά, αλλά και κάτι πιο ειδικό.
Είμαστε υπερήφανοι που σήμερα το goldenbath.gr συγκαταλέγεται στα μεγαλύτερα και πιο δημοφιλή Ελληνικά e-shops με περισσότερο από το 98% των πελατών του να δηλώνουν ικανοποιημένοι και έτοιμοι να το εμπιστευθούν ξανά για τις αγορές τους.

Σας ευχαριστούμε για την προτίμησή σας και δεσμευόμαστε να βελτιωνόμαστε συνεχώς και να είμαστε πάνοτε στην διάθεση σας σε οτιδήποτε χρειαστείτε.

Η ομάδα του goldenbath.gr

Τρόποι Παραγγελίας

Η παραγγελία μου

Παρακολούθηση εξέλιξης παραγγελίας

Μπορείς να παρακολουθείς την εξέλιξη της παραγγελίας σου από τον λογαριασμό σου και από τα email ή τις ειδοποιήσεις που λαμβάνεις σε κάθε στάδιο.

Για να δεις σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία σου:

Συνδέσου στον λογαριασμό σου στο golden bath.
Πάτησε πάνω στο εικονίδιο του λογαριασμού σου και επίλεξε “Παραγγελίες”.
Πάτησε “ΕΜΦΑΝΙΣΗ” στην παραγγελία σου.

Σε κάθε εξέλιξη της παραγγελίας λαμβάνεις ενημερωτικό email, το οποίο περιλαμβάνει όλες τις πληροφορίες για την παρακολούθησή της.

Πώς μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου;

Μπορείς να παραλάβεις την παραγγελία σου σε οποιαδήποτε διεύθυνση θέλεις, σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο, μέσω των μεταφορικών εταιρειών που συνεργαζόμαστε.

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Τα προϊόντα που έχουν την ένδειξη »Παράδοση σε 1 – 3 ημέρες», δύναται να παραδοθούν σε διάστημα 1-5 ημερολογιακών ημερών, ανάλογα με την ιδιαιτερότητα των προϊόντων, καθώς και την ιδιαιτερότητα του μέρους αποστολής και αφορά το διάστημα από την ημερομηνία που θα φτάσει το προϊόν στην έδρα μας.

Ο χρόνος παράδοσης είναι κατά προσέγγιση και ενδεικτικός, αφορά αποκλειστικά εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα-Παρασκευή) και δύναται να διαφοροποιηθεί ανάλογα με τις συνθήκες και τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Η εταιρία Golden Bath, δε φέρει καμία απολύτως ευθύνη για πιθανές καθυστερήσεις στην παράδοση παραγγελιών που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητα της εταιρίας ή αφορούν περιπτώσεις ανωτέρας βίας, για παράδειγμα ακραία καιρικά φαινόμενα, απεργίες κ.α.

Μπορώ να επιλέξω μεταφορική εταιρεία;

H μεταφορική εταιρεία που θα παραδώσει την παραγγελία σου επιλέγεται αυτόματα στην περίπτωση που η αποστολή είναι δωρεάν η έχεις επιλέξει αποστολή εως μεταφορική προορισμού.

Σε περίπτωση που θέλεις η παραγγελία σου να παραδοθεί σε δική σου μεταφορική τότε θα πρέπει να επιλέξεις τον τρόπο αποστολής “Δωρεάν εως μεταφορική Αθηνών” και να μας γνωστοποιήσεις στις σημειώσεις παραγγελίας τα στοιχεία της μεταφορικής που θέλεις να παραδοθεί η παραγγελία σου.

Ποια είναι τα στάδια παραγγελίας;

Η διαδικασία για να παραγγείλεις τα προιόντα σου στο Golden Bath είναι πολύ απλή! αν θέλεις να δεις επιπλέον λεπτομέρειες κάνε κλίκ εδώ: Τρόποι παραγγελίας & αποστολής

Γιατί δεν βλέπω την παραγγελία στον λογαριασμό μου;

To Golden Bath δίνει την δυνατότητα να παραγγείλεις τα προιόντα σου είτε σαν εγγεγραμένος πελάτης η σας απλός επισκέπτης.

Βεβαιώσου ότι κατα την παραγγελία σου επέλεξες δημιουργία λογαριασμού πελάτη και ότι έχεις συνδεθεί στο Golden Bath με το σωστό email που καταχώρησες την παραγγελία.

Για να δεις τη διεύθυνση email που έχεις αποθηκεύσει στον λογαριασμό σου:

Συνδέσου στον λογαριασμό σου στο Golden Bath.
Πάτησε πάνω στο εικονίδιο του λογαριασμού σου και επίλεξε “Στοιχεία λογαριασμού”
για να δεις το email σου στο κάτω μέρος της σελίδας.

Αν έχεις συνδεθεί με διαφορετικό email μπορείς να πατήσεις το εικονίδιο του λογαριασμού σου> ”Αποσύνδεση”, ώστε να συνδεθείς εκ νέου με τη σωστή διεύθυνση email.

Επιπλέον, αν η παραγγελία σου έχει καταχωρηθεί επιτυχώς, θα έχεις λάβει email επιβεβαίωσης.

Αν έκανες την παραγγελία σου σαν επισκέπτης:

Αν η παραγγελία έγινε ως επισκέπτης βεβαιώσου ότι έχεις λάβει email επιβεβαίωσης με τα στοιχεία της παραγγελίας.
Στην συνέχεια κάνε κλικ στην: Αναζήτηση παραγγελίας και συμπλήρωσε τα στοιχεία για να ενημερωθείς σχετικά με την κατάσταση στην οποία βρίσκεται

Πώς υπολογίζονται τα μεταφορικά;

Το κόστος των μεταφορικών καθορίζεται από τη διεύθυνση αποστολής, το βάρος και την τιμή του κάθε προϊόντος και την κατηγορία στην οποία ανήκει. Όλοι οι σχετικοί υπολογισμοί πραγματοποιούνται αυτόματα μόλις προσθέσεις τα προϊόντα που επιθυμείς στο καλάθι σου και συμπληρώσεις τη διεύθυνση αποστολής.

Τα ογκώδη και βαριά αντικείμενα παραδίδονται σε όροφο;

H παράδοση σε όροφο πραγματοποιείται με “επιπλέον χρέωση” απο την συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία και μόνο για το λεκανοπέδιο Αττικής.

Πριν την ολοκλήρωση της πληρωμής της παραγγελίας σου, στη σελίδα των στοιχείων παράδοσης, μαζί με τη διεύθυνση και τα στοιχεία επικοινωνίας που θα συμπληρώσεις, θα πρέπει να μας υποδείξεις τον όροφο στον οποίο επιθυμείς να παραλάβεις και εαν το κτήριο διαθέτει ανελκυστήρα ή σκάλες στις κατάλληλες διαστάσεις.

Σε αυτήν την περίπτωση, η μεταφορική εταιρεία θα επικοινωνήσει μαζί σου τηλεφωνικά για να διευκρινιστεί το επιπλέον κόστος ή αν υπάρχει ανάγκη επιπλέον εξοπλισμού για την μεταφορά του αντικειμένου σε όροφο (π.χ. αναβατόριο, γερανός).

Σημείωση: Η συγκεκριμένη υπηρεσία προσφέρετε απο την συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία και για συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων

Πληρωμές & Επιστροφή χρημάτων

Μπορώ να πληρώσω με αντικαταβολή;

Η αντικαταβολή παρέχεται για επιλεγμένα προϊόντα και αφορά τη δυνατότητα πληρωμής με μετρητά κατά την παράδοση της παραγγελίας για αγορές έως 500€.

Ανεξάρτητα το ποσό της παραγγελίας και για την αποφυγή κακόβουλων ενεργειών προς την εταιρία μας και την απρόσκοπτη και ασφαλέστερη έκβαση των συναλλαγών, θα πρέπει να πραγματοποιήσεις προκαταβολή 20% της αξίας της παραγγελίας με κατάθεση σε εναν απο τους τραπεζικούς λογαριασμούς της εταιρείας η Κατάθεση – IRIS Online Payments

Το κόστος αντικαταβολής είναι 4,00€ και η υπηρεσία της αντικαταβολής προσφέρεται συνδυαστικά με την αξία της παραγγελίας σου βάση της κείμενης νομοθεσίας (δες παρακάτω την σχετική παράγραφο), και αφορά συγκεκριμένες περιοχές και συγκεκριμένους τρόπους αποστολής.

Η πληρωμή με αντικαταβολή δεν ισχύει για παραγγελίες μεγάλων αντικειμένων, για παραγγελίες όπου ο πελάτης επιθυμεί τιμολόγιο, και για παραγγελίες όπου η συνολική αξία ξεπερνάει τα 500,00€.

Επιστροφή προκαταβολής: η προκαταβολή διασφαλίζει την απρόσκοπτη έκβαση των συναλλαγών απο κακόβουλες ενέργειες, ως εκ τούτου σε περίπτωση που αρνηθείς την παραλαβή τότε η προκαταβολή δεν επιστρέφεται και χρησιμοποιείτε για την κάλυψη των μεταφορικών της παραγγελίας καθώς και των εξόδων αντικαταβολής.

Σημειώνεται επίσης, ότι σε κάποιες περιπτώσεις, η golden bath μπορεί να μην κάνει αποδεκτό ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή και μπορεί να μη σας παρέχεται ως δυνατότητα η πληρωμή με αντικαταβολή.

Σημείωση: Η πληρωμή με αντικαταβολή ενδέχεται να μπορεί να εξυπηρετηθεί και με ανέπαφη συναλλαγή (POS), ανάλογα τη διαθεσιμότητα από τις συνεργαζόμενες μεταφορικές εταιρείες η την Courier.

Μπορώ να πληρώσω με κάρτα;

Το Golden Bath εγγυάται την ασφάλεια των πληρωμών μέσω εξελιγμένων συστημάτων προστασίας.

Αφού έχεις συμπληρώσει τα στοιχεία στοιχεία σου και επιλέξεις “Πληρωμή” θα μεταφερθείς αυτόματα στην πύλη πληρωμών της ALPHA BANK, ώστε να γίνει η ταυτοποίηση των στοιχείων σου με την καταχώρηση ενός πρόσθετου κωδικού ασφαλείας. Η υπηρεσία αυτή ονομάζεται 3-D Secure Redirect και παρέχει πρόσθετη ασφάλεια και ισχυρό έλεγχο ταυτότητας στις διαδικτυακές συναλλαγές με χρεωστικές ή και πιστωτικές κάρτες.

Η διαδικασία ταυτοποίησης μπορεί να διαφοροποιείται ανάλογα τον τύπο κάρτας, γι’ αυτό διάβασε προσεκτικά τις οδηγίες που εμφανίζονται στη σελίδα πριν προχωρήσεις. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία 3-D Secure, προτείνουμε να απευθυνθείς στην τράπεζά σου.

Στις περισσότερες περιπτώσεις λαμβάνεις την ίδια στιγμή ένα μήνυμα από την τράπεζα σου, συνήθως μέσω SMS ή Viber, έναν μοναδικό κωδικό μίας χρήσης ( One-Time Password) που θα χρειαστεί να συμπληρώσεις για να ολοκληρώσεις την αγορά σου.

Σημαντική σημείωση

Ο κωδικός αυτός χρησιμοποιείται μόνο μία φορά και δεν έχει καμία σχέση από το password που έχεις ορίσει κατα την διαδικασία εγγραφής στο Golden Bath και από το pin της κάρτας σου.

Αν έχεις την εφαρμογή της τράπεζας στο κινητό σου, υπάρχει περίπτωση να λάβεις ειδοποίηση (push notification) που θα σου ζητάει να επιβεβαιώσεις την αγορά απευθείας μέσα από την εφαρμογή χωρίς να χρειαστεί να συμπληρώσεις κάποιον κωδικό.

Η πληρωμή της παραγγελίας σου ολοκληρώνεται με την επιβεβαίωση ταυτοποίησης από την τράπεζα.

Μπορώ να πληρώσω με κάρτα εξωτερικού;

Μπορείς να πληρώσεις με πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα* Visa και Mastercard, που να έχει εκδοθεί σε μία από τις παρακάτω χώρες:

  1. Αυστραλία / Australia
  2. Αυστρία / Austria
  3. Βέλγιο / Belgium
  4. Βουλγαρία / Bulgaria
  5. Καναδάς / Canada
  6. Κροατία / Croatia
  7. Κύπρος / Cyprus
  8. Τσεχία / Czech Republic
  9. Δανία / Denmark
  10. Εσθονία / Estonia
  11. Φινλανδία / Finland
  12. Γαλλία / France
  13. Γερμανία / Germany
  14. Ελλάδα / Greece
  15. Ουγγαρία / Hungary
  16. Ιρλανδία / Ireland
  17. Ιταλία / Italy
  18. Λετονία / Latvia
  19. Λιθουανία / Lithuania
  20. Λουξεμβούργο / Luxembourg
  21. Μάλτα / Malta
  22. Ολλανδία / Netherlands
  23. Νορβηγία / Norway
  24. Πολωνία / Poland
  25. Πορτογαλία / Portugal
  26. Ρουμανία / Romania
  27. Σαουδική Αραβία / Saudi Arabia
  28. Σλοβακία / Slovakia
  29. Σλοβενία / Slovenia
  30. Ισπανία / Spain
  31. Σουηδία / Sweden
  32. Ελβετία / Switzerland
  33. Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής / United States of America
  34. Ηνωμένο Βασίλειο της Μεγάλης Βρετανίας και της Βορείου Ιρλανδίας / United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland

*Οι προπληρωμένες κάρτες από χώρες εκτός Ε.Ε. εξαιρούνται.

Σε περίπτωση που η κάρτα σου έχει εκδοθεί σε χώρα που δεν ανήκει στη λίστα, τότε δε θα μπορέσεις να ολοκληρώσεις την αγορά σου με τη συγκεκριμένη κάρτα.

Μπορείς εναλλακτικά να επιλέξεις “Αντικαταβολή” ως τρόπο πληρωμής, όπου είναι διαθέσιμη.

Μπορώ να πληρώσω με δόσεις;

Μπορείς να πληρώσεις την παραγγελία σου με έως 24 άτοκες δόσεις απο 300€ και άνω

Αν επιθυμείς να εξοφλήσεις την παραγγελία σου σε δόσεις, στη σελίδα “Πληρωμής” της παραγγελίας σου:

  1. Επίλεξε “Πληρωμή με κάρτα”
  2. Πάτησε πάνω στο πεδίο “Αριθμός δόσεων” (μόνο με πιστωτική κάρτα)” και επίλεξε των αριθμό των δόσεων που επιθυμείς
  3. Προχώρησε σε πληρωμή της παραγγελίας σου.

Σημειώνεται επίσης ότι η πληρωμή με δόσεις και ο αριθμός των δόσεων εξαρτάται απο το σύνολο της παραγγελίας

Ασφάλεια ηλεκτρονικών πληρωμών (3-D Secure)

Το Golden Bath εγγυάται την ασφάλεια των πληρωμών μέσω εξελιγμένων συστημάτων προστασίας.

Αφού έχεις συμπληρώσει τα στοιχεία στοιχεία σου και επιλέξεις “Πληρωμή” θα μεταφερθείς αυτόματα στην πύλη πληρωμών της ALPHA BANK, ώστε να γίνει η ταυτοποίηση των στοιχείων σου με την καταχώρηση ενός πρόσθετου κωδικού ασφαλείας. Η υπηρεσία αυτή ονομάζεται 3-D Secure Redirect και παρέχει πρόσθετη ασφάλεια και ισχυρό έλεγχο ταυτότητας στις διαδικτυακές συναλλαγές με χρεωστικές ή και πιστωτικές κάρτες.

Η διαδικασία ταυτοποίησης μπορεί να διαφοροποιείται ανάλογα τον τύπο κάρτας, γι’ αυτό διάβασε προσεκτικά τις οδηγίες που εμφανίζονται στη σελίδα πριν προχωρήσεις. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία 3-D Secure, προτείνουμε να απευθυνθείς στην τράπεζά σου.

Στις περισσότερες περιπτώσεις λαμβάνεις την ίδια στιγμή ένα μήνυμα από την τράπεζα σου, συνήθως μέσω SMS ή Viber, έναν μοναδικό κωδικό μίας χρήσης ( One-Time Password) που θα χρειαστεί να συμπληρώσεις για να ολοκληρώσεις την αγορά σου.

Σημαντική σημείωση

Ο κωδικός αυτός χρησιμοποιείται μόνο μία φορά και δεν έχει καμία σχέση από το password που έχεις ορίσει κατα την διαδικασία εγγραφής στο Golden Bath και από το pin της κάρτας σου.

Αν έχεις την εφαρμογή της τράπεζας στο κινητό σου, υπάρχει περίπτωση να λάβεις ειδοποίηση (push notification) που θα σου ζητάει να επιβεβαιώσεις την αγορά απευθείας μέσα από την εφαρμογή χωρίς να χρειαστεί να συμπληρώσεις κάποιον κωδικό.

Η πληρωμή της παραγγελίας σου ολοκληρώνεται με την επιβεβαίωση ταυτοποίησης από την τράπεζα.

Επιστροφή χρημάτων μετά από ακύρωση ή επιστροφή παραγγελίας

Πληρωμή με κάρτα

Αν έχεις πληρώσει με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα η διαδικασία επιστροφής χρημάτων ξεκινάει με την επιβεβαίωση της ακύρωσης ή την παράδοση του δέματος προς επιστροφή στη εταιρεία.

Μόλις ολοκληρωθεί η επιστροφή από εμάς, θα σου αποσταλεί επιβεβαιωτικό email καθώς και το αποδεικτικό της συναλλαγής από το συνεργαζόμενο ίδρυμα πληρωμών

Η επιστροφή των χρημάτων στον λογαριασμό σου μπορεί να φαίνεται είτε ως κίνηση αντιλογισμού, ακύρωση της εντολής πληρωμής της παραγγελίας σου, είτε ως κατάθεση από την Golden Bath.

Τέλος, το χρονικό διάστημα που θα χρειαστεί για να επιστραφούν τα χρήματα στον λογαριασμό σου εξαρτάται από την τράπεζα σου.

Η επιστροφή των χρημάτων στην κάρτα πραγματοποιείται με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η πληρωμή.

Αν η χρέωση έγινε σε μηνιαίες άτοκες δόσεις τότε και η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιηθεί στις αντίστοιχες μηνιαίες δόσεις.

Πληρωμή με αντικαταβολή

Αν έχεις πληρώσει με αντικαταβολή, στη φόρμα επιστροφής θα σου ζητηθεί να συμπληρώσεις τα στοιχεία του λογαριασμού σου ώστε να γίνει η κατάθεση του ποσού.

Πληρωμή με κατάθεση

Αν έχεις πληρώσει με κατάθεση, στη φόρμα επιστροφής θα σου ζητηθεί να συμπληρώσεις τα στοιχεία του λογαριασμού σου ώστε να γίνει η κατάθεση του ποσού.

Πληρωμή με paypal

Αν έχεις πληρώσει με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα η διαδικασία επιστροφής χρημάτων ξεκινάει με την επιβεβαίωση της ακύρωσης ή την παράδοση του δέματος προς επιστροφή στη εταιρεία.

Μόλις ολοκληρωθεί η επιστροφή από εμάς, θα σου αποσταλεί επιβεβαιωτικό email καθώς και το αποδεικτικό της συναλλαγής από το συνεργαζόμενο ίδρυμα πληρωμών paypal

Πληρωμή με κρυπτονομίσματα

Αν έχεις πληρώσει με πκρυπτονομίσματα η διαδικασία επιστροφής χρημάτων ξεκινάει με την επιβεβαίωση της ακύρωσης ή την παράδοση του δέματος προς επιστροφή στη εταιρεία.

Σημειώνεται ότι σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων λόγω της “φύσης” των κρυπτονομισμάτων, σας επιστρέφουμε το ίδιο ακριβως ποσό σε χρήματα (ΕΥΡΩ) ανεξαρτήτως ισοτιμίας. Η ισοτιμία ορίζεται απο το ανταλλακτήριο Coinbase στο οποίο είμαστε εγεγραμμένοι ως έμποροι – αποδέκτες πληρωμών με κρυπτονομίσματα

Γιατί δεν μπορώ να ολοκληρώσω την πληρωμή της παραγγελίας μου;

Οι λόγοι για τους οποίους μπορεί να προκύψει ένα πρόβλημα πληρωμής ποικίλουν και μπορεί να διαφέρουν από τράπεζα σε τράπεζα, καθώς και να αφορούν ρυθμίσεις της κάρτας, του λογαριασμού, της συσκευής ή και του δικτύου που έχεις συνδεθεί.

Μερικές από τις πιο συνήθεις αιτίες για τις οποίες κάποιοι χρήστες έχουν αντιμετωπίσει πρόβλημα κατά την πληρωμή παραγγελίας με κάρτα είναι:

Καταχώρηση λάθος στοιχείων της κάρτας.

Βεβαιώσου ότι έχεις συμπληρώσει σωστά τα στοιχεία της κάρτας σου, καθώς και ότι η κάρτα δεν έχει λήξει. Σε περίπτωση που τα στοιχεία που έχουν καταχωρηθεί είναι λανθασμένα η πληρωμή δεν θα μπορέσει να ολοκληρωθεί.

Καταχώρηση λάθος κωδικών κατά τη διαδικασία ταυτοποίησης των στοιχείων της κάρτα από την τράπεζα (3-D Secure).

Η διαδικασία ταυτοποίησης μπορεί να διαφοροποιείται ανάλογα με την εκδότρια τράπεζα αλλά και τον τύπο κάρτας, γι’ αυτό διάβασε προσεκτικά τις οδηγίες που εμφανίζονται στη σελίδα πριν προχωρήσεις. Αν ο κωδικός ή οι κωδικοί ταυτοποίησης είναι λάθος η πληρωμή δε θα μπορέσει να ολοκληρωθεί.

Στις περισσότερες περιπτώσεις είτε θα εμφανιστεί το αντίστοιχο μήνυμα λάθους μέσα στο παράθυρο της τράπεζας, είτε το μήνυμα “Η τράπεζα δεν ενέκρινε τη συναλλαγή”. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία 3-D secure, σου προτείνουμε να απευθυνθείς στην τράπεζα σου.

Υπερφόρτωση του συστήματος της τράπεζας.

Αν τα στοιχεία της ταυτοποίησης 3-D Secure είναι σωστά και δεν εμφανίζεται κάποιο σφάλμα, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα η αδυναμία πληρωμής να οφείλεται στον μεγάλο φόρτο του συστήματος της τράπεζας τη στιγμή που κάνεις τη συναλλαγή.

Μπορείς να περιμένεις κάποια λεπτά και να ξαναπροσπαθήσεις να ολοκληρώσεις την πληρωμή της παραγγελίας σου.

Ανεπαρκές υπόλοιπο στην κάρτα.

Αν το κόστος της παραγγελίας υπερβαίνει το διαθέσιμο υπόλοιπο της κάρτας σου, τότε η πληρωμή δεν θα ολοκληρωθεί και θα εμφανιστεί το μήνυμα “Η τράπεζα δεν ενέκρινε τη συναλλαγή”.

Δοκίμασε να χρησιμοποιήσεις ένα διαφορετικό πρόγραμμα περιήγησης (browser) ή να συνδεθείς σε κάποιο άλλο δίκτυο ή άλλη συσκευή ώστε να ολοκληρώσεις την παραγγελία σου.

Η κάρτα έχει εκδοθεί σε χώρα που δεν υποστηρίζεται.

Η πληρωμή με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα σε μία από τις χώρες που αναγράφονται στο άρθρο “Μπορώ να πληρώσω με κάρτα εξωτερικού;”

Ο υπολογιστής ή/και το δίκτυο που χρησιμοποιείς έχουν προδιαγραφές και περιορισμούς που αποκλείουν τη δυνατότητα ολοκλήρωσης της ηλεκτρονικής πληρωμής.

Οι περιορισμοί αυτοί πιθανώς να οφείλονται στο πρόγραμμα προστασίας (firewall/antivirus) του υπολογιστή σου, σε ρυθμίσεις και περιορισμούς στο δίκτυο σου, αν είναι εταιρικό, ή σε κάποια ρύθμιση στο πρόγραμμα περιήγησης (browser) που έχεις συνδεθεί και εμποδίζει την ολοκλήρωση της πληρωμής.

Δοκίμασε να χρησιμοποιήσεις ένα διαφορετικό πρόγραμμα περιήγησης (browser) ή να συνδεθείς σε κάποιο άλλο δίκτυο ή άλλη συσκευή ώστε να πραγματοποιήσεις την παραγγελία σου.

Παραστατικό αγοράς

Πώς μπορώ να καταχωρήσω παραγγελία με τιμολόγιο;

Μπορείς να ζητήσεις τιμολόγιο, επιλέγοντας “Τιμολόγιο” πάνω από τα στοιχεία αποστολής της παραγγελίας σου.

Πώς να επιλέξεις την έκδοση τιμολογίου για την παραγγελία σου
  1. Πρόσθεσε το προϊόν στο καλάθι σου.
  2. Στη σελίδα του καλαθιού, προχώρησε στο επόμενο βήμα για να καταχωρήσεις τα στοιχεία αποστολής.
  3. Κάτω από το πεδίο Ονοματεπώνυμο στα στοιχεία πελάτη, εμφανίζεται η επιλογή “Τύπος παραστατικού”.
  4. Επιλέγοντας “Τιμολόγιο” θα εμφανιστεί η φόρμα για να συμπληρώσεις τα στοιχεία σου.
  5. Καταχωρώησε τον ΑΦΜ σου και τα υπόλοιπα στοιχεία με βάση τα δεδομένα που υπάρχουν στις υπηρεσίες της ΑΑΔΕ.
  6. Στη συνέχεια, επίλεξε “Στοιχεία πληρωμής” για να προχωρήσεις στην πληρωμή της παραγγελίας σου.
Μπορώ να επιλέξω απόδειξη και τιμολόγιο για διαφορετικά προϊόντα στην ίδια παραγγελία;

Αν επιλέξεις “Έκδοση τιμολογίου” για την παραγγελία σου, αυτό θα αφορά όλα τα προϊόντα που θέλεις να αγοράσεις.

Αν επιθυμείς να εκδώσεις τιμολόγιο μόνο για κάποιες αποστολές και για κάποιες άλλες χρειάζεσαι απόδειξη λιανικής, τότε θα πρέπει να καταχωρήσεις 2 διαφορετικές παραγγελίες.

Η δυνατότητα έκδοσης τιμολογίου υποστηρίζεται προς το παρόν μόνο για αποστολές στην Ελλάδα και την Κύπρο.

Είχα ζητήσει τιμολόγιο αλλά έλαβα απόδειξη λιανικής

Σε περιπτωση που ζήτησες τιμολόγιο και έλαβες απόδειξη λιανικής θα πρέπει να επικοινωνίσεις το συντομότερο μαζί μας.

Sustainability

Πρόσθετες Υπηρεσίες

Eγκατάσταση προϊόντων

Η Golden Bath έχει άμεση συνεργασία με έμπειρους και πιστοποιημένους τεχνικούς με κορυφαία ποιότητα εργασιών και υλικών, επικοινώνησε μαζί μας και εμείς θα σε φέρουμε σε επαφή με τον κατάλληλο τεχνικό.

Τι είναι η ασφάλιση αποστολής;

Η ασφάλιση της αποστολής σου δίνει την δυνατότητα να ασφαλίσεις το προιόν η τα προιόντα ιδίως εαν είναι ευπαθή είδη όπως πορσελάνες, καμπίνες κλπ κατά την μεταφορά τους προς εσάς.

Αυτό έχει ως σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση σου καθώς σε περίπτωση φθοράς ή απώλειας της αποστολής δεν είναι απαραίτητο να αναμένεις για την επίλυση της υπόθεσης και την αποζημίωση απο την μεταφορική ή την courier εντός της νόμιμης προθεσμίας που ορίζουν. Αρκεί να μας αναφέρεις και να τεκμηριώσεις τη χαμένη ή φθαρμένη αποστολή και εμείς θα αντικαταστήσουμε τα προϊόντα με νέα

Χρειάζεσαι βοήθεια?

  • Phone-1-1 210 803 7697
  • Goldenbath Viber Viber (Μόνο μήνυμα)
  • Email-1 Email: info@goldenbath.gr

Ακολούθησε μας στα Social

Ηλεκτρονικό κατάστημα έκθεσης και διάθεσης ειδών υγιεινής & κουζίνας

Η Golden Bath δραστηριοποιείται απο το 2019 στην εισαγωγή και αντιπροσώπευση κορυφαίων ευρωπαϊκών οίκων για το μπάνιο όπως είναι η Ceramica Catalano, Laufen, Art Ceram, Fontealta, Hotbath, Paffoni, Neve Rubinetterie, Novel και άλλες δίνοντας την δυνατότητα σε κάθε πελάτη να επιλέξει από ένα μεγάλο εύρος κορυφαίων ποιοτικών προϊόντων και υλικών στις πιο ανταγωνιστικές τιμές.

Ως μια νέα εταιρεία στον κλάδο εξελίσσομαστε διαρκώς και σκοπός μας είναι η προσφορά υψηλής ποιότητας προϊόντων, υπηρεσιών και ολοκληρωμένων καινοτόμων λύσεων στον χώρο του μπάνιου καθώς και ειδικές κατασκευές σε επίπλα μπάνιου ανάλογα με τις προδιαγραφές και τις ανάγκες σας.

Στο Showroom θα βρείτε σύγχρονες ιδέες διακόσμησης και πληθώρα προτάσεων τόσο από πλευράς πρωτοποριακών υλικών όσο και από πλευράς εφαρμογών.