Τρόποι αποστολής

Διαδικασία παραγγελίας

1. Πρόσθεσε το προϊόν στο καλάθι, στην συνέχεια επίλεξε ταμείο και συμπλήρωσε τα στοιχεία σου

Delivery-img-icon-1-1

2. Με την καταχώρηση της παραγγελίας θα λάβεις ενημερωτικό email και sms στο κινητό σου

Delivery-img-icon-2-1

3. Με την ολοκλήρωση της εξόφλησης η παραγγελία προετοιμάζεται για αποστολή στην διεύθυνση σου

Delivery-img-icon-3-1

4. Η παραγγελία έφτασε, ο διανομέας θα επικοινωνήσει μαζί σου για την παραλαβή

Delivery-img-icon-4-1

Για την Αττική

Τρόποι αποστολής Χρόνος αποστολής
Παραλαβή από κατάστημα 1 - 2 εργάσιμες
Δωρεάν αποστολή με ΕΛΤΑ Courier
για online αγορές άνω των 100€ έως 8kg (Κιλά)
(Δεν ισχύει για προϊόντα σε προσφορά η περιόδους εκπτώσεων)
1 - 2 εργάσιμες
Δωρεάν αποστολή με μεταφορική
για online αγορές άνω των 100€ απο 8kg έως 70kg (Κιλά)
(Δεν ισχύει για προϊόντα σε προσφορά η περιόδους εκπτώσεων)
1 - 2 εργάσιμες
Μεταφορική εταιρεία με χρέωση (για ογκώδη προϊόντα)
Ειδική αποστολή λόγο συνολικού βάρους παραγγελίας (πχ ΠΑΛΕΤΑ)
οι χρεώσεις υπολογίζονται αυτόματα στο “ΚΑΛΑΘΙ/ΤΑΜΕΙΟ”
1 - 2 εργάσιμες

Σημείωση 1: Ο χρόνος παράδοσης είναι κατά προσέγγιση και ενδεικτικός, αφορά αποκλειστικά εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα-Παρασκευή) και δύναται να διαφοροποιηθεί ανάλογα με τις συνθήκες και τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.

Σημείωση 2: Η εταιρία Golden Bath, δε φέρει καμία απολύτως ευθύνη για πιθανές καθυστερήσεις στην παράδοση παραγγελιών που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητα της εταιρίας ή αφορούν περιπτώσεις ανωτέρας βίας, για παράδειγμα ακραία καιρικά φαινόμενα, απεργίες κ.α.

Για την υπόλοιπη Ελλάδα

Τρόποι αποστολής Χρόνος αποστολής
Παραλαβή από κατάστημα 1 - 2 εργάσιμες
Δωρεάν έως πρακτορείο Αθηνών
για αγορές άνω των 100€ και εως 70kg (Κιλά)
δεν ισχύει για προϊόντα σε προσφορά η περιόδους εκπτώσεων
1 - 2 εργάσιμες
Με χρέωση εως μεταφορική Αθηνών
οι χρεώσεις υπολογίζονται αυτόματα στο “ΚΑΛΑΘΙ/ΤΑΜΕΙΟ”
1 - 2 εργάσιμες
Αποστολή με ΕΛΤΑ Courier
έως τον προορισμό σας για μικροδέματα έως 8kg
οι χρεώσεις υπολογίζονται αυτόματα στο “ΚΑΛΑΘΙ/ΤΑΜΕΙΟ”
2 - 3 εργάσιμες
Αποστολή με μεταφορική έως τον προορισμό σας
οι χρεώσεις υπολογίζονται αυτόματα στο “ΚΑΛΑΘΙ/ΤΑΜΕΙΟ”
και αφορά την παράδοση της παραγγελίας έως το πρακτορείο της περιοχής σας
3 - 5 εργάσιμες

Σημείωση 1: Για την παράδοση της παραγγελίας στον χώρο σας θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον αντίστοιχο πράκτορα που θα σας γνωστοποιήσουμε μόλις η παραγγελία σας παραδοθεί στο εκάστοτε πρακτορείο.

Σημείωση 2: Σε κάθε άλλη περίπτωση η Golden Bath μπορεί να παραδώσει τα προϊόντα της παραγγελίας σας σε ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ της δικής σας επιλογής, για να μπορέσουμε να παραδώσουμε την παραγγελία σας σε πρακτορείο της δικής σας επιλογής επιλέξτε μία από της παρακάτω επιλογές.

Για την Κύπρο

Τρόποι αποστολής Κόστος αποστολής Χρόνος αποστολής
Λεκάνη, Ντουζιέρα, Νεροχύτης, Νιπτήρας, Καζανάκι, Μπαταρία κλπ Min: 30,00€ – Max: 40,00€ 7 ημέρες
Έπιπλα Μπάνιου, Καθρέπτης Min: 30,00€ – Max: 90,00€ 7 ημέρες
Καμπίνα, Μπανιέρα, Υδρομασάζ κλπ Min: 85,00€ – Max: 120,00€ 7 ημέρες
Παλέτα ανά κυβικό (αφορά ευρωπαλέτα στοιβάσιμη*) 110,00€ 7 ημέρες
Βιομηχανική παλέτα (αφορά παλέτα στοιβάσιμη*) 120,00€ 7 ημέρες

Οι αποστολές για κύπρο γίνονται αποκλειστικά με μεταφορική εταιρεία. Αναφορικά οι συνήθεις χρεώσεις προ ΦΠΑ είναι οι παραπάνω και πληρώνετε κατά την παραλαβή του δέματος στην διεύθυνση σας.

Σημείωση 1: Οι τιμές αφορούν υπηρεσία door to door (αποστολή από έδρα μας έως και παράδοση στην έδρα του παραλήπτη εντός ορίων πόλεων Λευκωσίας, Λεμεσό, Λάρνακα, Πάφο, Αγία Νάπα, Αμμοχώστου).

Σημείωση 2: Παραμονή του φορτίου περισσότερο των 4 ημέρων στο λιμάνι – αποθήκη Λεμεσού, επιφέρει χρεώσεις καθυστερήσεων – αποθήκευσης

Σημείωση 3: Στη περίπτωση που η τιμολογιακή αξία είναι ίση ή ξεπερνά τις 15000€ τότε εκδίδεται τελωνειακό έγγραφο (Τ2L) το οποίο κοστίζει 50€ + ΦΠΑ

  • Περισυλλογές των δεμάτων πραγματοποιούνται απο Δευτέρα εως Πέμπτη πρωί.
  • Προγραμματισμένη αναχώρηση κάθε Σαββατοκύριακο. 2 ημέρες ταξίδι από λιμάνι σε λιμάνι
  • Παραδοσεις στον παραλήπτη πραγματοποιούνται από Τετάρτη έως και Παρασκευή
  • Σημείωση: Η ναυτιλιακή γραμμή διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής ή ακύρωσης στο πρόγραμμα των πλοίων της με ή χωρίς άλλη ενημέρωση, και δε φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε καθυστέρηση λόγω καιρικών συνθήκων η ανωτέρας βίας.

Επιπλέον πληροφορίες

Τα προϊόντα που έχουν την ένδειξη »Παράδοση σε 1 – 3 ημέρες», δύναται να παραδοθούν σε διάστημα 1-5 ημερολογιακών ημερών, ανάλογα με την ιδιαιτερότητα των προϊόντων, καθώς και την ιδιαιτερότητα του μέρους αποστολής και αφορά το διάστημα από την ημερομηνία που θα φτάσει το προϊόν στην έδρα μας εφόσον δεν υπάρχει stock στην αποθήκη μας.

Πώς υπολογίζονται τα μεταφορικά;

Το κόστος των μεταφορικών καθορίζεται από τη διεύθυνση αποστολής, το βάρος και την τιμή του κάθε προϊόντος και την κατηγορία στην οποία ανήκει. Όλοι οι σχετικοί υπολογισμοί πραγματοποιούνται αυτόματα μόλις προσθέσεις τα προϊόντα που επιθυμείς στο καλάθι σου και συμπληρώσεις τη διεύθυνση αποστολής.

Υπολογισμός βάρους αποστολής

Για τον υπολογισμό του βάρους της αποστολής, συγκρίνεται το ογκομετρικό βάρος με το πραγματικό βάρος για κάθε τεμάχιο ξεχωριστά, ώστε να διαπιστωθεί ποιο είναι μεγαλύτερο.
Το μεγαλύτερο βάρος από τα δύο, χρησιμοποιείται για τον υπολογισμό του συνολικού κόστους της αποστολής.

Συχνές ερωτήσεις

Γιατί έχει καθυστερήσει η παραγγελία μου;

Ο χρόνος παράδοσης που αναγράφουμε σε κάθε σελίδα προϊόντος είναι κατά προσέγγιση και ενδεικτικός, αφορά αποκλειστικά εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα-Παρασκευή) και δύναται να διαφοροποιηθεί ανάλογα με τις συνθήκες και τη διαθεσιμότητα των προϊόντων στην αποθήκη μας ή στις αποθήκες των προμηθευτών μας.

Η Golden Bath, δε φέρει καμία απολύτως ευθύνη για πιθανές καθυστερήσεις από την Courier/Μεταφορική στην αποστολή/παράδοση παραγγελιών ή που αφορούν περιπτώσεις ανωτέρας βίας, για παράδειγμα ακραία καιρικά φαινόμενα, απεργίες κ.α.

Σε κάθε άλλη περίπτωση επικοινώνησε μαζί μας μέσω e-mail ή κάλεσε μας στο (+30) 210 8037697 και θα προσπαθήσουμε να εντοπίσουμε εμείς το δέμα για σένα.

Η μεταφορική ήρθε αλλά δεν με βρήκε. Τι πρέπει να κάνω;

Σε περίπτωση ανεπιτυχούς προσπάθειας παράδοσης της παραγγελίας, θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις απευθείας με τη μεταφορική εταιρεία, ώστε να ορίσεις νέα ημερομηνία παράδοσης.

Μπορώ να επιλέξω μεταφορική εταιρεία;

H μεταφορική εταιρεία που θα παραδώσει την παραγγελία σου επιλέγεται αυτόματα στην περίπτωση που η αποστολή είναι δωρεάν ή έχεις επιλέξει αποστολή εως μεταφορική προορισμού.

Σε περίπτωση που θέλεις η παραγγελία σου να παραδοθεί σε δική σου μεταφορική τότε θα πρέπει να επιλέξεις τον τρόπο αποστολής “Δωρεάν εως μεταφορική Αθηνών” και να μας γνωστοποιήσεις στις σημειώσεις παραγγελίας τα στοιχεία της μεταφορικής που θέλεις να παραδοθεί η παραγγελία σου.

Η συσκευασία του δέματος είναι σκισμένη. Τι να κάνω;

Αν η συσκευασία του δέματος είναι σκισμένη, κατεστραμμένη ή φαίνεται ταλαιπωρημένη από τη μεταφορά, θα πρέπει να ελέγξεις ότι το προϊόν είναι σε άριστη κατάσταση και δεν φέρει εμφανής ζημιές χτυπήματα η εκδορές.

Εάν δεν υπάρχει η δυνατότητα να ελεγχθεί το προϊόν τότε θα πρέπει αρνηθείς την παραλαβή του δέματος από τον μεταφορέα και να αναφέρεις ότι επιθυμείς να γίνει επιστροφή.

Στην συνέχεια επικοινώνησε μαζί μας ώστε να ενημερωθούμε για την παραγγελία και να τρέξουμε τις διαδικασίες για επίλυση του θέματος με την μεταφορική

Το προϊόν που παρέλαβα είναι κατεστραμμένο. Τι να κάνω;

Αν διαπιστώσεις ότι το προϊόν που παρέλαβες είναι κατεστραμμένο ή σπασμένο, μπορείς να καταχωρήσεις ένα αίτημα επιστροφής στην ιστοσελίδα μας: Επιστροφές.

Εάν κατά την αγορά έχεις επιλέξει “Ασφάλιση αποστολής” τότε απλά επικοινώνησε μαζί μας στο (210) 8037697 ή στείλε μας ένα email και εμείς θα αντικαταστήσουμε άμεσα το προϊόν χωρίς να χρειαστεί αναμένεις για την επίλυση της υπόθεσης με την μεταφορική η την courier εντός της νόμιμης προθεσμίας.

Στο αίτημα επιστροφής είναι σημαντικό να επιλέξεις ως αιτιολογία επιστροφής “Χτυπημένο κατά την παράδοση” και να μας ενημερώσεις εάν η συσκευασία με την οποία παρέλαβες το προϊόν ήταν επαρκής ή όχι.
Επιπλέον, μην ξεχάσεις να επισυνάψεις ξεκάθαρες φωτογραφίες του προϊόντος, ώστε να μπορέσουμε να επιβεβαιώσουμε τη φθορά.

Σημείωση: σε περίπτωση που κάνεις αποδοχή και παραλαβή του δέματος χωρίς να έχει προηγηθεί έλεγχος στο δέμα κατά την παραλαβή και διαπιστώσεις σε άλλη χρονική στιγμή ότι το προϊόν είναι κατεστραμμένο, η Ασφάλιση της αποστολής δεν σε καλύπτει και δεν θα μπορεί να πραγματοποιηθεί επιστροφή και αλλαγή του προϊόντος καθώς θα θεωρηθεί από την μεταφορική ότι έχετε παραλάβει το προϊόν σε άριστη κατάσταση με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να αποδώσουμε ευθύνη.

Χρειάζεσαι βοήθεια?

  • Phone-1-1 210 803 7697
  • Goldenbath Viber Viber (Μόνο μήνυμα)
  • Email-1 Email: info@goldenbath.gr

Ακολούθησε μας στα Social