Το Golden Bath σας προσφέρει πολλούς εναλλακτικούς τρόπους για να παραγγείλετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που σας ενδιαφέρουν ανάμεσα σε χιλιάδες επιλογές.

Για να παραγγείλετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν έχετε τις εξής επιλογές:

On-Line Παραγγελίες

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός μας. Επιλέξτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, τοποθετώντας τα στο Καλάθι Αγορών. Μόλις ολοκληρώσετε τις αγορές σας, πατήστε το Καλάθι Αγορών και ολοκληρώστε την παραγγελία σας ακολουθώντας τα βήματα που υποδεικνύονται.

Τηλεφωνικές Παραγγελίες

Μπορείτε να καλέσετε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών: 210 80 37 697 Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 21:00 (εκτός αργιών). Εκεί μπορείτε να συνομιλήσετε με το εξειδικευμένο προσωπικό μας, να μάθετε περισσότερα για το προϊόν που σας ενδιαφέρει και να το παραγγείλετε δίνοντας τον κωδικό προϊόντος που αναγράφεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Προσοχή: τηλεφωνικές παραγγελίες με τρόπο πληρωμής που απαιτεί να κάνετε Login σε υπηρεσίες τραπεζικών ή άλλων αντίστοιχων ιδρυμάτων δεν μπορούν να γίνουν τηλεφωνικά. Η επικοινωνία με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μπορεί να γίνεται και γραπτώς (μέσω email, Fax κα)

Παραγγελία στο Καταστήμα

Μπορείτε να επισκεφτείτε το φυσικό μας καταστήμα επι της οδού Σισμανογλείου 19 στα Βριλήσσια Τ.Κ: 15235. Το εξειδικευμένο προσωπικό του καταστήματος θα σας βοηθήσει να επιλέξετε το κατάλληλο για εσάς προϊόν και θα σας λύσει όποιες απορίες έχετε.

Θέματα τιμολόγησης & φορολογίας

Στις τιμές μας συμπεριλαμβάνονται όλοι οι νόμιμοι Φόροι.
Σε περίπτωση που είστε υποκείμενος στο φόρο ή μη υποκείμενος στο φόρο νομικό πρόσωπο και υπάγεστε σε ειδικό καθεστώς φορολόγησης, ισχύουν τα εξής:

Εφόσον η έδρα σας είναι στην Ελλάδα: και υπάγεστε σε περιοχή ή ανήκετε σε κατηγορία επιχειρήσεων με ειδικό καθεστώς φορολόγησης, τότε θα πρέπει απαραιτήτως να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών εφόσον είναι η πρώτη φορά που καταχωρείτε παραγγελία. Η ιδιότητα του υποκείμενου θα πρέπει να αποδεικνύεται από την βεβαίωση περί υποβολής δήωσης εργασιών την οποία θα πρέπει να προσκομίσετε μαζί με όποιο άλλο έγγραφο θεωρηθεί απαραίτητο και σας ζητηθεί. Προσοχή η συγκεκριμένη παράγραφος δεν αφορά Ιδιώτες

Αλλαγές σε ήδη καταχωρημένες παραγγελίες

Σε περίπτωση που θέλετε αλλαγή σε ήδη καταχωρημένη παραγγελία σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας: Τηλ: 210 80 37 697 Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 – 18:00 (εκτός αργιών) και email [email protected]

Αυτοματοποιημένα Ενημερωτικά email

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα λάβετε αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό ενημερωτικό μήνυμα για την επιτυχή καταχώρηση της, στην διεύθυνση email του λογαριασμού σας με τα στοιχεία της παραγγελίας σας.
Το email αυτό αφορά μόνο την καταχώρηση της παραγγελίας σας και σε καμία περίπτωση δεν συνεπάγονται την πλήρη αποδοχή της παραγγελίας σας από την goldenbath.gr. Η αποδοχή της παραγγελίας σας ολοκληρώνεται έπειτα από συγκεκριμένους ελέγχους που ακολουθούν (όπως έλεγχος αποθεμάτων, πιστωτικός έλεγχος κα)

Παρακολούθηση Παραγγελίας

Μπορείτε μέσω της ενότητας “ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΑΡΑΓΕΛΛΙΑΣ” και να βλέπεται την πορεία εκτέλεσης της η μέσα απο τον προσωπικό σας λογαριασμό ώστε να ενημερώνεστε για το ιστορικό των παλαιότερων παραγγελιών σας.
Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια στην παραγγελία σας μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο Τηλ: 210 80 37 697